2011. október 5., szerda

Mozgás

Te mivel tartod fitten magad?
Mostanában sajnos eléggé elhatalmasodott rajtam, hogy mozognom kell, mivel enni nagyon szeretek, de szeretnék csinos maradni. A fitness termet sajnos nem engedhetem meg magamnak. A squash, amit nagyon szeretek, az páros sport, nehéz összeegyeztetni. A kedvenc sportom az úszás, de télen nem igazán szeretem. Faxnis vagyok? IGEN! De sebaj, megtaláltam a megfelelő megoldást! Rubint Rékával sportolok. A 2009-es dvd nagyon tetszik: van benne 3x20 perc, popsi, comb és hasizom, ezen kívül 40 perc komplex átmozgatás. A 20 percbe naponta igazán nem halok bele és kombinálni is tudom, ha olyanom van. (Bár ez nem sűrűn fordul elő). Tényleg igazán nekem való.

Próbáljátok ki ti is! ;)

Jó mozgást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése