2011. november 13., vasárnap

Step by Step

Sziasztok!

Egy zöld nappali sminkkel készültem nektek, amit lépésről lépésre láthattok most tőlem. Remélem, hogy segíteni tudok nektek ezzel. Kicsi hosszú lett, de remélem ez nem gond :)

Kezdjük az elején : Én mindig ecsetet használok, és aki ilyen picit "komolyabb" sminket szeretne, annak ajánlom, hogy szerezzen be egy párat. Az alapabb sminkecsetek bőven elegek lesznek, ezeket a nagyobb drogériákban tudjátok beszerezni (Douglas, Müller) képet is mutatok róla :)

Az alapozás fázist nem mutatom, aki szokott, az alapozza le az arcát, és utána kezdje a sminkelést, aki nem szokott, az kezdje a sminkalappal. :) Én most alapoztam, egyébként ez nem mindig teszem meg.

Az első lépés a belső szemzugba a legvilágosabb zöld szín felvitele

Második lépésben az élénk zöldet raktam fel a mozgó szemhéj közepére



A külső részre V alakban egy szürke metálos szín kerül



Ennek a metálnak a tetejére a fekete, hogy mélyítsem a sötét részt



Az alsó szempilláim alá a szemem külső felére a metálos szürkéből rakok a ferde ecsettel


Majd kifestem a pillákat (én előtte be is göndörítem őket, de ez természetesen nem kötelező)





Ez után jön a pirosítás az orcákra




Majd a száj kirúzsozása


és a szájfény


Íme az összkép :)


És amiket használtam:




A sminkpalettán a zöld árnyalatokat használtam:
1. lépés: 9. oszlop első sor-világos zöld a szemzugba
2. lépés: 8. oszlop 2. sor-élénk zöld a mozgó szemhéj közepére
3. lépés: 8.oszlop 4. sor a metálos szín a külső részre
4. lépés: 10. oszlop 4. sor fekete a mélyítésre






Az ecsetek
Balról jobbra: pirosító, szemöldök alatti világosításhoz- esetleg satírozáshoz(ezt most nem használtam), szemhéjra, alsó szempilla alatti részre





Pirosító: MAC- Biush Baby



Rúzs: Manhattan Creamy Nude Lipstick 53H Rosewood



szájfény



És egy pár fotó a sminkről




Bocsánat, kavarodás történt, ez a sminkalap a szemre és a szem alá, hogy a smink tartós legyen. Ez az alapozás után kerül a szemre



az alapozóm: Il Makiage


Mindenkitől elnézést kérek hogy a képek nem sorban jöttek és a sminkalap és az alapozó a végére kerültek, de először csináltam ilyet, most már fogom tudni, hogyan kell ezt csinálni :)

Jó sminkelést mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Lúkusz! Hát te nagyon ügyes vagy, hogy ilyen honlapot tudsz vezetni! És igazán jó is!
    Ez nagyon vicces amúgy, mert képzeld a szobatársamnak is pont van egy hasonló blogja (még a neve is hasonló-szerintem:) ).
    (nézd: http://meggyeslepenyleso.blogspot.com/)
    Vicces mi? :) Szóval sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés