2011. december 19., hétfő

natúr

Sziasztok kedveseim!

Régebben rengeteg natúr sminket hordtam, de meguntam. Meg igazából nem is állt jól, a színeseket mostanában sokkal jobban szeretem :)
Viszont szombaton megnéztem az új Twilight filmet. És mivel ez a kedvenc könyv/film variációm ezért úgy készültem, hogy végigbőgök kb 70 percet a 120-ból :D, jójó, ciki tudom, de ez van, én egy sírós tipus vagyok :D
De a lényeg a lényeg, hogy próbáltam olyan sminket készíteni, ami nem ázik halálra és nem kenődik el.
A hajamat begöndörítettem, és összeráztam egy picit, hogy ne legyenek olyan szabályosak a loknik :)

Nézzük a sminket:



Azért belecsempésztem egy kis rózsaszínt is, hogy ne legyen annyira színtelen



Elég szokatlan ez a nagy smink, de szerintem nem rossz. Metálosan csillog és színekkel kombinálva nem is olyan unalmas :)


Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése