2011. december 24., szombat

ünnepi smink I.

Sziasztok,

megígértem, hogy ma bemutatom az egyik kedvenc ünnepi sminkemet, amit el is készítettem nektek tegnap, és biztos vagyok benne, hogy holnap is ezt fogom megcsinálni magamnak, annyira imádtam!
Ez egy igazán különleges Karácsonyi piros-zöld smink lett, azt hittem, hogy vad és extrém lesz, de egyáltalán nem így történt, nagyon csinosra sikeredett!!!

Felülre piros került, és alulra a szempillák tövébe pedig zöld. Így állt össze a csodás Karácsonyi sminkem :)







A szempilláimat egy kis csillámos szempilla spirállal dobtam fel:





és a termékek amiket használtam:




Belső szemzugba piros, külsőbe bordó, alulra pedig zöld került  :)

Remélem tetszik, holnap jön egy másik ünnepi smink.

Nagyon Boldog Karácsonyt Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése