2012. február 14., kedd

be my valentine / step by step

Sziasztok!

Valentin nap alkalmából több ötletet is adnék nektek. Egy Step by step sminkkel és egy extra juicystar07-es videóval is előhozakodnék... Lehet, hogy későn postolok, de jövőre jó lesz, és ötletnek sem rossz :)

Íme a step by step, egy kékes-lilás smink, nem olyan, mint amit készíteni szoktam, de kísérletezni kell...

Az első szín a szemzugba a pezsgő (bármilyen világos, semleges szín jó ide)


mellé jön a halványkék



majd egészen a széléig a lila



ezt keretezem a sötét kékkel, egészen le a belső szemzugig, majd a külső/felső felére feketét is raktam
majd egy kicsit az összeset összedolgoztam egy tiszta ecsettel


Ne felejtsétek el az alsó szempillák alatti részt sem, pezsgő, lila, sötétkék, fekete

spirálozás



és kész is:

Mivel a szem eléggé erős, ezért a pirosítás és a száj enyhe








A paletták amiket használtam

Lila és fekete a nagy palettából


pezsgő szín a szemzugba (leg jobboldali)



Világoskék és sötétkék (leg jobb oldali és egyel balra a sötétkék a felső sorból)



Szerintem nem bonyolult, de most biztosan sokan feljajdultok :D

akkor segítségnek egy enyhébb, szolidabb smink:


és még egy recept is, ha kedveskedni szeretnél a szerelmednek




Nagyon szép Valentin napot Nektek!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése