2012. március 12., hétfő

felfrissülés

Sziasztok!

Nagyon érzem magamon a tavaszi fáradtság jeleit. A testemet már kívülről majdnem sikerült rendbe raknom: A bőrömet sűrűn leradíroztam, minden nap hidratálom (pedig nem szokásom, nem igényli az ilyen fokú krémezést), a hajamat minden hajmosás után gazdagon balzsamozom, hajvégápolóval és vitaminos spray-vel kezelem, elkezdtem az edzést (már ötször voltam)... szóval próbálok jól viselkedni, de sajnos a szervezetem így is nagyon megérzi a vitamin hiányt, és azt, hogy minden nyáron és ősszel eltárolt hasznos tápanyagot felélt. Ezért rendszeresen elalszom a könyvem fölött már este 10-kor, és alig bírok felkelni reggel 7-kor, szóval elég meredek a dolog...

Ezért azt ajánlom nektek is, hogy a zöldség/gyümölcs szezon kezdetekor kicsit alakítsátok át az étrendeteket, és próbáljatok meg egészségesebben enni. Én is megfogadtam, hogy lecsökkentem a csokoládé és rágcsa mennyiséget (bár ezt már egy hónapja megtettem, de most még lejjebb szeretnék menni vele) és helyette inkább megeszem egy almát vagy répát... Köretnek is jöhet a zöldség/saláta, desszertnek pedig a gyümölcssali.

Csatolok egy videót, Elle is segít a tavaszi egészséges étrendedet kialakítani!

Nagyon jó felfrissülést kívánok hozzá!

http://youtu.be/Fx5i5MOItas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése