2012. április 11., szerda

essence/ catrice, smink cuccok kezdőknek

Sziasztok!

Ma voltam a Rossmannban és a Müllerben, és kicsit bevásároltam.... :P
Nem költöttem sokat, hála az akciós termékeknek és az Essence és Catrice márkáknak.
Vannak annyira szuper termékek, amik kihagyhatatlanok számomra, és még nem is drágák...

Szóval vettem két ecsetet az Essence-nél 400-400ft, és egy szemfesték-duo-t a Catrice-nél akciósan volt 600ft.
Szóval, ha kezdő sminkesek vagytok, vagy nem kezdők, csak egyszerűen nem szeretnétek vagyonokat költeni egy-egy termékre, és jó minőséget kerestek, akkor irány a Rossmann, vagy a Müller.
Nézzetek körül, és vegyétek meg a szimpatikus dolgokat.

Arra gondoltam, hogy Adok pár tanácsot kezdőknek, hogy mire van szükségük.

1: Alapozó, BB krém

Fontos, hogy a bőröd mindig szép, és gusztusos legyen, ezért szerezz be egy folyékony, vagy hab állagú alapozót, ami nem maszk hatású, de mégis szépen fed.
Ha nem olyan problémás a bőröd, akkor ajánlom a Garnier csoda BB krémjét, ami hidratál, de közben fed.
Alapozók közül pedig a Catrice hab állagú alapozóját javaslom.

Válassz az arcbőröd színének megfelelőt, ha nem tudod ez melyik szín, akkor a Müllerben nagyon szívesen segítenek :)



2: Púder (ha szükséges)

Ha a bőröd zsírosodásra hajlamos, akkor feltétlenül szükséged van púderre, ami ezt meg gátolja. 
Ajánlom az Essence Fix and Matte púderét.

3: Szemfesték - Barnás, bronzos színek a hétköznapokra

Fontos, hogy a kezdő sminkekben ne legyenek még feltűnő színek, először meg kell tanulni bánni az eszközökkel, tudni kell azt, hogy mi áll jól nekünk. Erre nagyon alkalmasak ezek a színek. Az Essence és a Catrice is kínál mindenféle palettát/ szemfestéket amik ezekben a barnás színekben pompáznak.



4: Tus (+)

Ezt ki is hagyhatjátok, én nagyon ritkán használok tus vonalat, de ez kicsit különlegesebbé teszi a sminket, nappaliból esti sminket lehet varázsolni ez által.

5: Szempilla spirál

Mindegy milyen, ezt úgy is ki kell kísérletezni, hogy melyik kefe válik be neked, én ajánlom a fekete színt, fontos, hogy használj, mert kiemeli a szemet.

6: Pirosító

Fontos, hogy ne legyen nagyon extrém színe, mert az nem természetes. Ajánlom a Catrice pirosítókat, nagyon szépek a színek és nagyon tartósak.


7: szájfény, rúzs (+)

Itt is ajánlom a természetes, lágy színeket, nagyon nagy a választék, de ez sem feltétlenül szükséges, csak, ha kedved van hozzá. Az viszont nagyon fontos, hogy a szád mindig hidratált és gusztusos legyen, nem előnyös a kirepedezett, kiszáradt száj.

8: Ecsetek

A szempúderek és a pirosító felviteléhez feltétlenül szükséged lesz ecsetre. 
Az Essence-nek nagyon jó lapos ecsete van (400ft) és nagyon jó a pirosító ecsetük is.


Azt hiszem, megvagyunk. remélem nem hagytam ki semmit. Ahova plusz (+) jelet tettem, az nem feltétlenül szükséges, azt te döntsd el. Ha nincs rá pénzed, azt most még hagyd ki...

Linkelem az Essence és a Catrice honlapját, szemezgessetek!!!



Nagyon jó válogatást, és sminkelést kívánok! Remélem tudtam segíteni!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése