2012. április 8., vasárnap

pirosító teszt

Sziasztok!

Ma a Catrice pirosítójáról lesz szó.
Van belőle kettő is, egy rózsaszínes és egy narancsos.



(bocsánat a letöltött képek miatt, de a sajátokon nem lehet látni a színt, ami a lényeg)


Szóval: az ára szerintem teljesen elfogadható, olyan 1500ft körül van, ha jól emlékszem. A minősége nekem a MAC után ez a legjobb. Nagyon szép, pigmentált színek, elég erős, már az első réteg is, és szépen építhető. Az állaga jó, poros állag, de nem száll ezer felé. Nekem nagyon bevált, egész éjszaka kitart, ha bulizni megyünk, biztos ehhez nyúlok, mert nagyon szépek a színek, és tartósak is. Nem csillog, talán egy enyhe selyemfénye van, de azt én kifejezetten szeretem.
Nekem teljesen bevált, mindkét színt nagyon szeretem (bár nekem a barackos/narancsos színek a kedvenceim az orcámon). Tőlem 10/10-et kap, ár-érték arányban és minőség arányban is.

Ti szeretitek a Catrice pirosítókat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése