2012. április 6., péntek

top 5 színésznő

Sziasztok,

jön a színészes bejegyzés második része, a hölgyekkel!
Nagyon nehéz volt válogatni, mert itt is nagy és nagyon színes a paletta, de persze itt is még rengeteg tehetséges színésznőt fel tudnék sorolni, nehéz volt a rangsorolás. Remélem film ötleteket is tudok ezzel adni :)

Íme a kedvenc színésznőim listája:


# 5 - Amber Heard


A kisasszony szerintem nagyon bájos, és tehetséges. Még zombinak is imádtam a Zombieland-ben (ami egyébként az egyik kedvencem) és imádom a gödröcskéit. :P
Mindig dögös és imádni való, és valahogy szeretik rá osztani a talpraesett vagány, szexi lány szerepét...
Sok filmben láttam már, a kedvenceim ezek közül:
Zombieland
Sose hátrálj meg
A mostohaapa
Alpha dog
Kőkemény Minnesota 


# 4 - Ashley Greene


Tudom, tudom a hihetetlen mértékű Twilight imádatom....na igen. Ő a leg cserfesebb, leg édesebb leg szerethetőbb vámpír lány a családból, és, bár még nem láttam más filmben, megszavazom magamnál negyediknek, és ígérem, elkezdem nézni a filmjeit.
Ha tudtok vele valami jó kis szórakoztató filmet, szívesen fogadom!!!

# 3 - Keira Knightley


Először a csavard be, mint Beckham-ben láttam, még kislány koromban. Nagyon szerettem azt a filmet, és Keira is tetszett benne, azóta számos filmben láttam már, de a kedvenc szerepem tőle a Büszkeség és balítélet. Nagyon szeretem a könyvet is, és ez az egész fim úgy van megcsinálva, hogy nekem havonta legalább egyszer meg kell néznem, mert imádom!!! Igen, romantikus lélek vagyok, és hiszek az örök és igaz szerelemben és annak a hatalmában. Mindenki figyelmébe ajánlanám, aki egy igazán lányos estét szeretne eltölteni az anyukájával, vagy a barátnőivel/ testvéreivel.

# 2 - AnnaLynne McCord


Bizony, a 90210 vadóc kis bestiája is felkerült a listára egy egészen előkelő helyre. Nagyon szeretem, mert mer játszani, de nem túl sok, és mer csúnya is lenni a képernyőn, szóval ez engem meg is nyert.
Eddig amikben láttam:
90210
Kés/Alatt
Pomponsrácok
Ajánlom ezeket, jó kis sorozatok és pihentető egy estés filmecske :)

# 1 - Jennifer Aniston


Nagyon szeretem, a Jóbarátok óta, és bár a Brad-del történtek miatt is sajnálom, (nem ezért lett az első :P) de úgy látszik rendeződik a magánélete is, csillagot is kapott, nálam is az első.
Annyira bájos és kifinomult, minden szerepet eljátszik, drámát, vígjátékot, családi filmet...
Kedvenceim tőle:
Exférj újratöltve
Jóbarátok
A lekoptathatatlan
Jóravaló feleség
Marley meg én
Szakíts, ha bírsz


Remélem megfelelt a lista, lehet lesz kedvenc youtube guru összeállításom is :)

Szép estét!








2 megjegyzés: