2012. június 11., hétfő

BB krémek

Sziasztok!

Újra jelentkezem... a legendás és közkedvelt BB krémek lesznek a téma.
Kezdjük azzal, hogy rengeteg féle-fajta BB krémet lehet venni, én ezek közül csak kettőről tudok nyilatkozni, ezeket fogom összehasonlítani és kicsit boncolgatni.
De a mai igazi főszereplő a Garnier BB krémje lesz.

Akkor kezdjük is:
Pár hónapja, amikor elkezdődött ez az őrület, gondoltam, hogy ez lesz az én legújabb barátom...
És igazam is lett! Az első körben nem akartam nagyon drága terméket venni, mert tesztelésre nem szeretek sok ezret kivágni az ablakon. Így esett a választásom az oriflame arcfényére, amiről nincs kifejezetten kimondva, hogy BB krém, de igazából egy nagyon könnyű formulájú színezett hidratáló krémről beszélhetünk.
Az nagyon bevált, már írtam is róla.

Majd két hónapja a Rossmannban akciós volt a garnier szuper BB-je, amire nekem nagy szükségem volt, így meg is vettem. (akciósan volt 1700ft). Egy hónapig pihent a fiókban, de most már teszteltem is.

Kicsit féltem tőle, mert a többi blogon azt olvastam róla, hogy elég nehéz az állaga és könnyen kifényesedik az arcbőr tőle. Mivel nekem kombinált a bőröm, így volt mitől tartanom.

Nos, nekem tökéletes volt! Igaz, kell rá púder fedőréteg, de nekem mindenre kell.

Első benyomásom a csomagolásról az volt, hogy korrekt. Semmi különös, semmi extra, a tubuson csak annyi van, hogy "light". Az nem nagyon tetszik, hogy pattintós a fedele, nem csavarós, nem tartom egy táska kompatibilis megoldásnak, de ez van. Majd nem hurcibálom, vagy berakom valamibe.

Aztán elkezdtem használni: Elég sűrű masszával találkozunk, és kicsit meg is ijedtem, kinyomva sötétebb, mint a bőröm, de aztán nincs vele gond. Kicsit citrusos az illata, de ezt felkenve már nem érzem. (Érdekes, mert a kezemen sokáig megmaradt/az első kézmosásig).

Felkenve szépen eloszlik az arcbőrön, igazodik a színéhez és elfedi az egyenetlenségeket, kipirosodást. Igazából nekem azért kell az alapozó, hogy a miteszereket és a kisebb pirosodásokat elfedje, szerintem a nagy makacs pattanásokkal nem nagyon bánik el, de ezt még nem tudtam tesztelni.
Könnyed formula, hidratál, fed, és UV védelemmel is el van látva :D. Szóval ideális választás mindenkinek, aki nem szeretné vastag alapozó réteggel lefedni a pofiját, és még hidratálni is szeretné a bőrét.
Nekem kellett rá púder, de ez egyénenként változik.

Nagyon bejött, tartósabb, mint az oriflame BB-je, este lemosáskor ott van a kis kendőcskén, és ez a tükörben is látszódik, hogy este is szép a bőröm, nincs lekopva, összeállva sehol.

Jöjjenek a képek:









itt a BB krém van rajtam :)


ti használtatok már?

















2 megjegyzés:

  1. Még nem használtam, de lehet ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes, mert nyáron nem maszk szerű, én ilyenkor csak a T vonalra teszek, pont jó a bőrszínemhez is :)

      Törlés