2012. június 26., kedd

darabkás fedőlakk

Sziasztok,

ma egy körömlakk teszttel jelentkezem, az Essence Nail Art Special Effect Topper, 08 Night in Vegas nevezetű lakkját mutatnám be nektek.

Már szerepelt a májusi kedvencekben, és eleget használtam, hogy véleményt tudjak alkotni róla.

Nagyon megtetszett, gondoltam, hogy fel tudja dobni a lakkot, izgalmas és érdekes lesz tőle.
Szabálytalan alakú csillám darabkák vannak benne, amik színjátszósak. A színük attól is függ, hogy éppen hogyan esik rá a fény, és attól is, hogy milyen lakk fölé tesszük. Én narancs, zöld, rózsaszín irrizációt is láttam már benne, nagyon szép!

Próbáltam magában is, úgy is nagyon szép, világos és sötét lakk fölé is.
Nekem a sötét lakk fölött nem jött be, kicsit közönséges hatást keltett, így ott csak a gyűrűs ujjra fogom kenni. Viszont a világos lakkokat kifejezetten érdekessé varázsolja.

Az állaga kicsit sűrűbb, mint a lakkoké általában, de nem ragad, és jól kenhető. Jól fel lehet vinni a körömre, szépen megtapadnak a kis részecskék. Normális időn belül szárad, és teljesen egyszerű lemosni, semmi plusz dörzsölgetést nem igényel.

A tartóssága is teljesen szokványos, 3-4 napot bír ki.
Ha jól emlékszem 550Ft volt.

Ajánlom mindenkinek, aki kicsit fel szeretné dobni az unalmas, nude vagy halvány lakkokat.
Én 5/5 re értékelem :)








Használtátok már?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése