2012. június 28., csütörtök

vendég sminkelés

Sziasztok!

A mai poszt az Il  Makiage sminkelésről fogok mesélni.
Tegnap előtt a Mammutban jövet-menet leszólított egy szép leányzó, és megkérdezte, hogy nem szeretnék-e ingyenes sminktanácsadást és sminkelést. Persze, hogy szeretnék! :)
Így ma szépen elmentem a sminkelésre. Már voltam ilyenen, és volt már jó és rossz tapasztalatom is. Ez attól függ, hogy éppen kit fog ki az ember.
De a mai, tényleg nagyon jó volt! Készítettem pár képet ott is gyorsan, hogy frissen lássátok, és már itthon is.


Szabad kezet adtam a lánynak, hiszen én is így tanulhatok a legjobban. A pink színek mellett döntöttünk, és ez lett a végeredmény. Nekem nagyon tetszik!
Ha valaki részt vesz ezen a sminkelésen, a helyszínen 20% kedvezményt kap a termékekre. Mivel én már 3x voltam ezekkel a termékekkel sminkelve, így tudom, hogy vannak kimagaslóan jó és vannak átlagos termékei. A szemhéjpúderek eddig nekem estére mindig összegyűltek a szem mélyedéseiben, szóval én azt nem ajánlom, ahhoz túl drágák. De az alapozók, púderek nagyon jó minőségűek, high end termékek, nagyon mérik az árukat, pedig nem olcsóak. De azokat ajánlom! :)
Szóval, ha elcsípnek titeket, adjátok meg magatokat, mert tényleg nincs semmi kötelezettség, csak kapsz egy szép sminket. :)

Jöjjenek a képek, beszéljenek azok helyettem:







Hogy tetszik a smink?
Voltatok már ilyesmin?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése