2012. július 11., szerda

Catrice paletta

Sziasztok!

Írtam régebben, hogy vettem limitált kiadású Catrice termékeket akciósan, fél áron. Teszteltem őket, azóta majdnem minden nap csak azokat használtam, most leírom, hogy milyenek:



Tehát róla van szó. A külseje nagyon szép, megnyerő, én is azért nyúltam oda, mert nagyon megfogott a doboz. Nagyon jól záródik, ezzel sincs gond, tehát hurcolni is lehet, nem fog kinyílni.
Kinyitva 4 színt kapunk, plusz egy kétvégű aplikátort, aminek az egyik fele párnácskás a másik kis ecset, ami nagyon jól használható. (meg is lepődtem :D)
Három szemfesték és egy tus (jobb alsó) található benne. A tust vizesen kell felvinni
Hihetetlenül szeretem!!!
Nagyon sokféle kombinációt ki lehet hozni belőle, és igazán jó nyárra, mert van rajtunk festék, de mégsem erős, hanem légies, nyárias.
Eddig azt hittem, hogy én utálom a tusokat, mert nem állnak jól nekem. A fekete tényleg nem, viszont ez a nagyon sötét barna/szürke kifejezetten jó az arcomhoz.
Nagyon tartós a festék, reggel kifestem magam és még késő délután is a helyén van, még ebben a melegben is! 
Alkalmas esti és nappali smink készítésére is, a színek selyemfényűek és nagyon pigmentáltak.
Ha natúr ajkakkal jövök-megyek, akkor a rózsaszínes színt is használom, ha erősebb a szám, akkor az a szín kimarad.
Most mutatok egy natúr szájas sminket, amit ezzel a palettával készítettem.







Remélem még van olyan üzlet, ahol be lehet szerezni, én egy hete még láttam a Mammutban a Rossmannban :)



2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a paletta nekem is megvan, igaz, még teljes áron vettem, de megérte! Annyira imádtam(imádom), hogy miután megvettem, egy hétig csak ezt használtam. :)
    Nagyon tetszik egyébként a blogod, főleg a címe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szia, igen, én is kuncogtam, hogy hasonló a blogcím... :) és köszönöm.
      Én is imádom ezt a palettát, és nem tudom letenni... :D

      Törlés