2012. július 5., csütörtök

smink bronzosítóval

Sziasztok,

jön a beígért bejegyzés, megmutatom azt a sminket, amit az Essence bronzosítójával készítettem.

Ez egy igazán jó termék, már 2 hete tesztelgetem, és most jön a beszámoló:

Szóval, egy nagyon intenzív terméket tartunk a kezünkben, ami alkalmas az arc a szem és a test kifestésére.

Amikor kinyitottam, akkor furcsa, édes szaga van, ez nem nagyon tetszik, de mit lehet tenni...
A csomagolás korrekt, jól zár és könnyen kezelhető.

Arcra használva eszméletlenül intenzív, és nagyon jól el kell dolgozni, hogy ne nézzek ki majomnak, de ha ez sikerül, akkor viszont gyönyörű!
Arcon nagyon tartós, bírja ezt a kánikulát is és a bulizós klub hőséget is. :)
Viszont: egyik nap hazaértem és megnéztem egy filmet, köztudott h én mindenen bőgök, és ez történt: a könnycsepp legördült az orcámon, és vitte magával a bronzosítót is, egy szép fehér csíkot maga után hagyva az arcomon. Szóval erre figyeljetek oda. Ne sírjatok! :D


Itt pedig a szememen és az arcomon is ez a termék van.
Külön használtam a szememen a színeket, és nagyon szépek!
Tartósak is, nem nagyon gyűrődött össze a szemhéjamon.


Az alsó pillák sorát egy zöld színnel dobtam fel.




Tényleg ajánlom mindenkinek nyárra, mert praktikus és költség kímélő is :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam, nagy meglepetésemre látom, én vagyok az első. o.O
    Ha van kedved kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy tetszik a blog! Nagy örömömre szolgál, hogy köszönthetlek a nálam! Köszönöm a feliratkozásod!
      Mindenképpen megnézem!
      Puszi

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés