2012. július 14., szombat

szép, hullámos tincsek

Sziasztok!

Ma esküvőre megyek, és sokat kell készülődni, ezért ma egy kis bejegyzés lesz... és videó, szóval ez azt jelenti, hogy megint vendég videó...
Mivel én még nem készítettem egyet sem. Szeretnétek, ha videó is lenne?

Na szóval, az esküvő kapcsán eszembe jutott, hogy milyen legyen a hajam. Egyenes vagy göndör. Nekem mindkettő tetszik, bár mostanában inkább az egyeneset részesítem előnyben, mert ahhoz van hővédő szérumom, és anélkül nem nagyon szeretem égetni a hajam. Ezt nektek is nagyon ajánlom! Védjétek a hajatokat, mert, ha elég semmit nem tudtok kezdeni vele, jön az olló. :(

De! ma kétféle hajhullámosítós videót is hoztam nektek, az egyik egy hajsütővasas,

http://www.youtube.com/watch?v=U0gfJ66preU

A másik pedig egy: hogyan csináljunk szép göndör fürtöket hajvasalóval:

http://www.youtube.com/watch?v=XgD4XAGVaYs

Remélem ezzel is tudtam segíteni, és hasznosítani tudjátok az itt látottakat!

Az esküvős sminkről (és remélem a ruháról is) lesz majd bejegyzés :)

Szép napot nektek!

2 megjegyzés: