2012. július 18., szerda

Zsákmányok

Sziasztok,

vettem magamnak két körömlakkot, ezeket mutatom meg nektek.
Kicsit bűnöztem, mert egyik sem annyira olcsó, de mind a kettő olyan szín, ami nem fellelhető minden standon.

Egy igazi menta színt kerestem már nagyon régen, és sehol sem találtam :( aztán bementem a Müllerbe és láss csodát, nyílt egy új smink márka részleg. Juhúúú :D
Misslyn a neve, és nagyon szép dolgaik vannak, nem annyira olcsó, mint az Essence, de drogériás árai vannak, nem drága kategóriás. És a körömlakkok mesések!  Itt találtam meg a menta színű lakkot 1700ft-ért. Kicsit drágának találtam, de a hónapban nem bűnözök többet, és tényleg azt a színt kaptam, amire vágytam.

A másik, a már régóta várt Maxfactor MAX effect mini körömlakkja. Erre kb fél éve várok, hogy az itthoni polcokon is megtalálható legyen :) én a 45-ös Fantasy Fire színt választottam. (999ft)






A menta szín már a körmömön van, és imádom! Jönnek a tesztek is majd, ha már kitapasztaltam őket.
Nektek van ilyen színetek? Ismeritek ezt a (számomra) új márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése