2012. augusztus 7., kedd

Júliusi kedvencek

Sziasztok!

Szép az idő, jó barnák vagyunk, ma egy kicsit szeles, szóval nem hiszem, hogy strandolunk...
Így van időm összeállítani a júliusi kedvenceket nektek.

Mivel nem otthon vagyok, hanem a Balatonon, így sajnos nem tudok mutatni nektek saját fotókat, de a termékek mind megvannak otthon...

Annyira hamar elment a július, hogy mire észbe kaptam, már augusztus lett. :( ajj annyira utálom ezt! Bezzeg a tél nem röpül el ilyen hamar. (Utálom a telet) Nyarat örökké! Tudom-tudom, most nyilván sokan a fejükhöz kapnak: ez a csaj nem normális, hogy lehet szeretni a 35 fokot ..... dehát ez van.

Szóval kezdem is:

Az első igazán nagy kedvencem: ZARA Essential parfüm.

Elég régen megvan már, imádom! Gyümölcsös, üde, isteni!
Az ára nagyon kedvező, 100ml, 6000ft.
A neve már ha jól tudom nem ez, talán fruity vagy valami hasonló, de az illat megmaradt. Újra fogom vásárolni, mert ez az én illatom.


Ez a hónap egy igazi MAC-es hónap volt. Ha nem bronzosítót, akkor ezt a pirosítót használtam. MAC well dressed. Már ez is fogyóban van, szóval be kell szereznem hamarosan, mert nagyon halvány és ízléses színe van. Az egyik kedvencem. Sokat használtam júliusban is. :)


A kedvenc szájfényem: MAC deelight szájfény. Nagyon természetes és tartós.


Igen-igen tudom. De muszáj volt megvennem nyárra, mert más alapozóm vagy bőrtökéletesítőm nem volt meleg időre. Mindentől csillogott a fejem. Viszont ez nagyon jól teljesít. Majd jön a teszt is. 


A kedvenc számom pedig: Maroon 5: Payphone.
Imádom!


Remélem tetszett és jól telt a ti júliusotok is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése