2012. augusztus 12., vasárnap

Kedvenc bloggerek

Sziasztok!

Ez egy két részes bejegyzés lesz. Az elsőben a kedvenc külföldi bloggerekről fogok írni, és linkelni a YouTube csatornáikat, hogy ti is megnézhessétek őket.

#1

Elle : Allthatglitters21



Nagyon szeretem, eszméletlenül szép, természetes. Mindig tanulok tőle és jó kis trükköket leshetek el smink vagy hajformázás terén is.

Szeretem a videóit, mert mindent megértek, szépen beszél, és a hangja sem idegesítő.
Ő volt az a testvérével Blairrel, akiknek a videóit megleltem és miattuk szerettem meg ezt a műfajt és miattuk kezdtem a blogolást is. Szóval köszi lányok :D

http://www.youtube.com/user/AllThatGlitters21?feature=g-user-u

Itt a csatornája, mazsolázzatok.

#2

Blair : juicystar07



Ő Elle húga és őt is nagyon szeretem, szép, aranyos, csak kicsit zavaró az orrhangja, de én már megszoktam :D

Nagyon szép sminkeket készít, érdemes figyelemmel kísérni őt is.


#3

Macbarbie07



Ő elég fiatalka, de nagyon lelkes. És ügyes is. Jók az összeállításai és ügyesen dolgozik. Divat terén is lehet rá hallgatni.


#4

Annie Jeffrey


Számomra ő nagyon kifinomult, és mindig ehhez megfelelő bejegyzéseket is készít. 


#5

Makeup By Alli



Ő új kedvencem, de ő is gyönyörű. Nagyon ügyes és jó sminktippjei vannak.



Összegzés:


Nagyon szeretek Blogger videókat nézni, mert jó kis tippek vannak benne, ötletet tudok meríteni minden téren, és bátrabban próbálok ki új dolgokat.

A blogoláshoz és sminkeléshez pénz, motiváltság és egy kis ügyesség kell. Szerencsére ezek a videók arra is adnak ötletet, hogy hogyan készítsünk igényes sminket úgy, hogy ne költsünk rá vagyonokat.

Nektek kik a kedvenc bloggeretek?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése