2012. szeptember 23., vasárnap

flormar

Sziasztok!

Kipróbáltam egy új márkát, a Flormar-t. A Mammutban lettem rá figyelmes, mert nagyon szép a pultjuk. Igényes, és nagyon jól pigmentált termékeik vannak, megfizethető áron. Professzionális sminkeket árulnak, és ezt alá is tudom támasztani, nagyon tartósak a színek és nagyon szépen lehet velük dolgozni.

Részletekben vásároltam, elsőnek egy pirosítót és egy rúzst, és miután bevált, vettem még egy pár dolgot.

Az eladó lányok nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, mindig kaptam ajándék mintákat, és egy bizonyos összeg vásárlása felett kedvezményt is kapunk. Mindig van akciójuk is, szóval tényleg nagyon vásárló barát csapat ez! :)

Teszt is lesz róla, most bemutatom a termékeket, amiket vettem:

Egy narancs rúzs és egy pirosító duó. (kontúr+pirosítás)


Rúzs 2.


narancs és rózsaszín


pirosító 2.




a két ajándék minta.



Elöljáróban annyit, hogy mióta megvannak a termékek, kb. minden nap azokat használom, imádom!!!
Tartós szín, elegáns megjelenés, nem túl hivalkodó mégis különleges, megfizethető áron. 
Mindenkinek ajánlom!

Lányok, kérlek titeket, ha van téma, amit szívesen olvasnátok a blogon, írjátok meg nekem kommentben, és akkor teljesítem a kívánságot :)

2 megjegyzés:

  1. Hű, a Mammutban van Flormar? Körömlakkjaik is voltak? Mindenképpen megnézem majd magamnak a pultot. :-)

    A második pirosító valami álomszép. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, van :) tényleg érdemes megnézni, rengeteg körömlakk van, több akciós is! A Tallyval szemben, egy kis "szigeten" találod :)

      Törlés