2012. szeptember 27., csütörtök

top 5 pasi

Sziasztok lányok!

Tudjátok, a top 5 nagy kedvenc rovatom! Most a top 5 pasi következik, lesz egy top 5 lány kategória is.

Számomra ők tartoznak a húdejópasi kategóriába.

Nézzük:

#5: Az Incubus énekese Brandon Boyd. Cuki.


 #4: Oké, le sem tagadhatom, hogy vámpír fétisem van: Rob Pattinson


#3: Ian Somerhalder a másik vámpír


#2: Adam Levine a rosszfiú


#1: Gale Harold a nagy kedvenc. Nekem ő a legjobb pasi nyertese.
Ami egyébként egy nagy hazugság, mert az igazi győztes, aki mindenkit legyőz: a párom! <3


Nektek kik a kedvencetek?

4 megjegyzés:

  1. Ez aranyos volt: „az igazi győztes, aki mindenkit legyőz: a párom!” Amúgy Adam Levine nekem is bejön, de a végeredmény nálam is a párom javára dőlne el. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :$ köszönöm... igen, nos, szerintem ez így természetes :)

      Törlés
  2. Adam Levinet régen én is bírtam, de most valahogy képmutatónak tűnik számomra a sok tetkóval és rosszfiús arccal amikor ilyen Moves Like Jagger meg Payphone jellegű zenékben nyivákol :S
    Brandon Boyd viszont legalább hat éve a szerelmem, az is marad örökre <3 A hangja, a külseje, a mosolya, egyszerűen imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy Adamben csalódtál, nekem így is a szívem egyik pici csücske. Brandon nekem is állandó szereplője a listának, főleg a hangja miatt.
      Érdekes dolog ez a szimpátia dolog. Lehet, hogy a való életben elviselhetetlenek és bunkók... De én úgy is szeretném :P

      Törlés