2012. szeptember 15., szombat

Új illat és hordozása

Sziasztok!

Kifogyott a kedvenc parfümöm és kerestem helyette másikat. Ez lett a ZARA Fruity. Nagyon üde, gyümölcsös illat, kedvező áron. Nem szeretem a pacsulit, meg is lepődtem, amikor megnéztem az árát, 3000 Ft/100 ml. Szerintem azért ilyen olcsó, mert nagyon hamar elillan a bőrömről.





Annak érdekében, hogy sokáig megmaradjon rajtam az illat két dolgot tudok tenni. 
1.: Keveset a hajamra is fújok, mert az nagyon sokáig magában tartja és párologtatja a parfümöt. 
2.: Vettem egy átpumpálható kis 4ml-es hordozót, amibe átrakom a saját éppen aktuális lötyimet, és naponta többször is befújhatom magam vele.

Én az enyémet külföldön vettem, ott olcsóbb volt, de a nagyobb parfümériákban itthon is lehet kapni, 4500Ft körül mozog az áruk.




Szóval ajánlom mindenkinek ezt a kis szerkentyűt, mert nagyon praktikus, és nem kell cipelni a hatalmas és nehéz üveget.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése