2012. október 2., kedd

Szeptemberi kedvencek

Sziasztok!

Sajnos kicsit elmaradtak a bejegyzések, ez az én hibám! Van egy pár téma a kis fejemben, de sajnos mivel általában délelőtt elfoglalt vagyok, így nem nagyon jut időm a fotózásra. És mire hazaérek a fényviszonyok nem megfelelőek, de ma befotóztam 2 anyagra valót is, azok jönnek a héten. Az egyik egy haul lesz (szülinapi sminkes ajándékaim), a másik pedig egy sminkes bejegyzés.

Most pedig következzenek a szeptemberi kedvencek:

Smink:

Szülinapomra kaptam, és imádom! Jön róla a teszt meg a részletes beszámoló, de ilyen csodával ritkán találkozik az ember!



Könyv: 

Nagy könyvtárba járós lány vagyok, és mivel tavasszal kiváltottam a kombinált bérletet, 3 könyvtárat is lefosztottam :D a szeptemberi kedvenc könyvem a True Blood volt. Izgalmas, olvasmányos, fordulatos, sexy. Én a sorozatot nem néztem, nem is tervezem. Ez megmarad az olvasás szintjén.


A kedvenc kütyüm: A parfümspriccelőm. Igazán praktikus. Mindig illatozom ;)


És persze a hozzá tartozó ZARA illat.


A film: Tudom ősrégi, de még nem láttam! Most néztem meg először, és olyan aranyos! Szeretem az ilyen jellegű sztorikat. Tipikus lányos film. A szerelem hálójában.


 Sorozatot ebben a hónapban nem néztem. Majd pótlom! :) Mik a Ti kedvenceitek a múlt hónapból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése