2012. november 20., kedd

Joy napok

Sziasztok!

Megmutatom miket vásároltam nagy-nagy akciókkal a Joy vásárlási napok keretében.
Nem költöttem a pénzt feleslegesen, mindenre égető szükségem volt. Kivéve 1-2 dolgot. :D
Najó... úgy is meglátjátok!

Szóval az első szépség ami jött velem haza a L'Oreal új szemhéjpúder négyesének a rózsaszín/bordó árnyalata, Eau de Rose névre hallgat.
Csodás, imádom! 50%-os kedvezménnyel jutottam hozzá, így boldogan vittem haza.




A mostani egyik kedvenc könyvem ez a detektíves sztori, az első három rész megvan, és ez a negyedik. Nagyon nehezen, de kézhez kaptam 33%-ot engedtek az árából.



Ez nem az én részemre, hanem anyának, de 25% kedvezménnyel.


És a decemberi Joy 100ft árengedménnyel. 


Szerintem jó alkukat "kötöttem" :) örülök nekik

Ti vettetek valamit a JOY napokon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése