2012. december 20., csütörtök

karácsony, karácsony

Sziasztok!


Amint tudjátok, most nem olyan nagy a bejegyzés-lavina, de tudom, hogy néhány embernek ez fontos, hogy karácsonyi ötleteket kapjon. Arra is, hogy mit vegyen másnak, vagy arra, hogy mire költse el a karácsonyra kapott pénzt, amit a dédi adott... :D

Én névnapom alkalmából (most volt nemrég) Rendeltem egy pár dolgot a Make Up Plaza honlapjáról, és imádom azokat, amiket kaptam!!!


Szóval megrendeltem ezt az elf pirosító-bronzosító palettát. Első ránézésre kicsit megrémültem, mert a képeken nem ilyen, hanem halványabb a színe, de azóta mióta megjött csak ezt használom! Imádom! Gyönyörű gyöngyház fénye van és nagyon szépen és jól pigmentált, a bronz sem annyira vad, jól használható.





A másik nagy kedvenc a Sleek - oh so special palettája
Szerelem első látásra! Csodásak a színek, nagyon jól pigmentáltak és nagyon tartósak! Ezt mindenkinek ajánlom, KÖTELEZŐ! Nagyon jó áron 12 csodálatos színt kapunk. Ebből a palettából fix, hogy még rendelek (a világvége után). Sokféle színösszeállítás van, böngésszetek.







Ezeken kívül vettem még ecseteket is, az olcsóbb fajtákból (1000ft) és azok is nagyon jók!
Szóval mindenkinek ajánlom a Make up plaza-s rendelést, mert nagyon korrektek, időben érkezik a csomag és atombiztos csomagolásban. 




Nekem mindig meggyűlik a bajom a száraz ajkakkal, még nyáron is, nemhogy télen...
Az egyik dolog, amit eszméletlenül utálok, ha a szájfényembe beleragad a hajam. Sírni tudnék tőle.
Ezért vettem a bátorságot, és megvettem a Douglas-ban ezt az ajakápolót, és éljen! Nagyon hatékony, nem ragad. Az ára 890ft-15ml.


Kellemes vásárlást és nagyon boldog karácsonyt nektek!!

2 megjegyzés:

  1. Én is pont ma rendeltem meg ezt a Sleek palettát, már annyira várom, hogy az enyém legyen. *.* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon izgatott voltam, és nem bántam meg! :) Szerintem nagyon szeretni fogod.

      Törlés