2013. január 30., szerda

Magamról

Sziasztok lányok!

Arra gondoltam, hogy egy kicsit csepegtetek magamról pár információt, hogy jobban belelássatok a fejembe és az ízlésembe.
Tudom ez nem olyan izgi, de úgy gondolom, hogy néha ilyen is kell, és hátha valakit érdekel. (egyébként én szeretem az ilyen jellegű bejegyzéseket.

1. Mi a kedvenc sorozatom?

Ezt a kérdést ki tette fel? :D Nem is lehet rá válaszolni! (az összes kérdést én teszem fel magamnak, hiszen valamit meg kell válaszolnom) és azt kell mondjam nem tudom. A bőség zavara.
Nagyon szeretem a Gilmore Girls-t, mert nagyon pihentető, vicces, aranyos, nincs tele hisztivel és erőszakkal, szóval számomra pont megfelelő. Szeretem még a 90210-et, természetesen a szereplők, a sminkek a ruhák miatt. Jó. Szeretek szép embereket bámulni. Vámpírnaplók alap, minden jöhet ami vámpíros. Most ezek a kedvenceim.




2. Mi a kedvenc könyvem?

Rengeteget olvasok, nagy könyvtárba járós vagyok, de gyűjtöm is a könyveket rendesen, már lassan át kell rendeznem a polcot, hogy elférjenek. Nagy kedvenc a Twilight sorozat, True Blood sorozat (most olvasom a 7. kötetet) Agatha Raisin sorozat, amiből még csak három könyvet olvastam el, de 7 van meg. És megvettem/kaptam a sötét ötven árnyalata sorozatot is. Nekem az olvasás kikapcsolódás, szóval eléggé pihentető könyveket veszek a kezembe, de néha a komolyabb irodalomba is belefogok, több-kevesebb sikerrel.



3. Mi a kedvenc ételem?

Nehéz, anya és a nagymama főztje, természetesen. Nem vagyok vegetáriánus, de a nagy cupákokat nem szeretem, jöhet zöldség-gyümölcs is. Brassói. Az a kedvencem, meg még ezeregy étel.
Szeretem a kínait az amerikai fincsiségeket... a halat és a tengeri kütyüket nem.



4. Zene?

Mindenevő vagyok gyakorlatilag, de az örök kedvenc az mindig az Incubus marad. Szeretem a mostani zenéket is, igen még Justin Bieber-t is! :D ciki? Ez van!



5. Háziállat?

Van egy hullámos papagájom, Cukor a neve, és tündéri. Kék. Nagy bajkeverő. Néha olyan hangos, hogy a saját gondolatomat nem hallom. De imádom, egy igazi egyéniség. :)
Egyébként imádom az állatokat, a macskákat a kutyákat a nyulakat a sünöket mindenkit.



6. Ti kérdeztek én válaszolok! :)


Puszi!

2 megjegyzés:

  1. Nekem is volt egy kék hullámosom, 11 évig élt, Pityuka volt a neve. Nagyon hasonló volt, csak kicsit lilásabb volt az alapszíne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, igen, Cukor nekem is a második kismadár. Az elődje Csöpi 10 évig volt velem, és még mindig kicsit pityergek, ha eszembe jut az a kis tündérfalat.

      Törlés