2013. január 18., péntek

Sminkdráma

Sziasztok lányok!

Tudjátok, sokszor nézek különböző youtube-os videókat: hogyan sminkelnek, napi rutinos videók stbstb.
És ilyenkor nagyon sokszor összevisszaszét facsarodik a szívem, hogy okéé... frankó, de nálunk ez nem is kapható...
Oké, most nem fogok Sephora után sírni, hiszen az számomra az úgyse elérhető, és a nagyobb drágák cégek, amik ott tanyáznak nagyjából nálunk is vannak (igaz, elérhetetlen áron, de a biztonság, hogy elszórhatom Dior vagy MAC termékekre a pénzemet egészen megnyugtatóan hat az idegrendszeremre.)

Viszont!

Vannak csodás-mesés drogériáink és ott egy pár polcnyi sminktermék. Szerintem amúgy botrányos, hogy némelyik állvány mennyire üres és semmitmondó, de sebaj, majd elmegyek egy másik cégnek a termékeihez és válogatok ott. DE! Ha már van nálunk teszem azt Maybelline (ami történesen szerintem nagyon igényes és szép termékeket kínál) könyörgöm, de tényleg! mért nincs minden termék a polcokon??? A híres fejledt nyugat jobbat érdemel? Értem én, hogy balkán (tudom persze nemis... DE sajnos igen) de légyszi, ha már egyszer oly szerencsések vagyunk, hogy van Maybelline standunk, mért nincs itt minden????? :( elszomorító.

A másik nagy szívfájdalmam a Revlon márka hiánya, hiszen az is drogériás termék és állítólag nem is a gagyi fajtából, szóval légyszi, vezetőség, kérjük azt is. Annyira csodás dolgok vannak ott, hagy szórjam el a pénzem fölöslegesebbnél fölöslegesebb termékekre!

Tudom, most majd jön a kérdés: Mért nem veszed meg e-bay-en? Oké, bevallom nem vagyok egy zseni az ilyen rendelős oldalak terén, nem értek hozzá, a fizetés bonyolult és macerás, ki tudja, hogy megérkezik-e a termék blablabla - és amúgy sem erre számítottam... Vagy nem?


Egy szó, mint száz: Ha megyek külföldre nyaralni, első utam a drogériába fog vezetni és két  és fél órán keresztül csorgó nyállal és könnycseppekkel az arcomon fogok ott állni a Revlon és Maybelline pultok előtt (persze fölvásárlom a felét) és csak utána jöhet a városnézés és a móka-kacagás, ebből nem engedek. :D


Biztos ez a kis bejegyzés nagyon ostobának tűnik (vagy nem csak tűnik, hanem az is) de néha ilyeneket is le kell írjak, kell a füstölgés...

És, hogy ti is mérgesek legyetek:

http://www.maybelline.com/

http://www.revlon.com/Home.aspx#/1


Bizony, ezekről maradunk le. :O :(

:D vélemény?



3 megjegyzés:

  1. Hát igen, én is azt tervezem, hogy külföldön irány a drogéria, és majd ott jól bevásárolok, erre gyűjtögetek, mert ha már vannak más termékek, hadd éljem ki magam rajtuk. Viszont pl. a londoni boltokról azt olvastam, hogy teljesen le vannak fosztva, és a maradék termékek is össze-vissza vannak kenve, annyira nem kulturáltak ott a vevők. Sajnos nem tudom, hova kéne ahhoz menni, hogy teljes választékot találjak, úgyhogy nem tudom, mi lehetne a megoldás. Talán ha végre szállítanának hozzánk is Sephoráék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: én pl. erre a színre vágynék, de hozzánk el sem jutott, és Color Tattoo-ból is van olyan duokróm barnás szín, amire esélyünk sincs, mert el sem hozzák ide :-(

      http://3.bp.blogspot.com/-NFPfy78IgIc/UD-6QnGMfdI/AAAAAAAAEzk/MNAKS0QkwMU/s1600/IMG_4374.jpg

      Törlés
    2. Látom akkor nem csak én bánkódok emiatt... Olyan buta vagyok, nyáron voltam Belgiumban. Egy drogériába sem mentem be. Én marha. (de valahogy nem az volt a fontos.Most már persze bánom)
      Igen, nekem is ez a gondom, hogy olyan kollekciókat vagy színeket nem hoznak be, amilyen márkánk amúgy meg van. Azmi? :(
      Jujj gyönyörű ez a paletta amit szeretnél, most már emiatt is foghatom a fejem. :D kívánság listám az van, de el kell jutni egy olyan helyre, ahol beszerezhetem a dolgokat. Majd meglátjuk. :)

      Törlés