2013. február 10., vasárnap

Bukta

Sziasztok!

Ma két terméket szeretnék bemutatni nektek, amik nekem nagyon nem váltak be. Nem azért, mert valami márkátlan olcsó vackok, hanem azért mert márkásak és vackok. Szerintem sokszor egyáltalán nincs jelentősége a magas árnak és a márkának, mert a termék ennek ellenére nem ér semmit.

Az első ilyen a Nivea Happy time és free time nevű tusfürdő krémek.
Első látásra beléjük szerettem mert az illatuk isteni, és akciósan megvettem őket 400ft volt darabja, ha három Nivea tusfürdőt vásároltunk. Vettem hármat és abból kettőt utálok.

A Water lilly oil tusfürdővel semmi bajom nem volt, finom illat, megfelelő teljesítmény, 400ft-ért megérte az árát és újra is vásárolnám ennyiért.

DE! A másik kettő borzalom... az illatuk csillagos hatos, de a hatásuk olyan, mintha a víz alatt bekenném magam valami borzalmasan síkos testápolóval, amit utána lemosnék, de igazából nem is tudok lemosni, mert annyira csúszós. Utáltam azt az érzést, hogy nem jön le a bőrömről és mindig ott motoszkált a fejemen, hogy vajon... tisztít-e ez egyáltalán. Elmondom, nem tisztít.A törülközőm olyan fekete lett egy hét után, hogy az volt az érzésem, mintha az összes kosz azon lenne. Gusztustalanundorítóocsmány dolog volt és nagy ívben dobtam a szemétbe az egészet. Mindkettőt. Fujj. Oké, értem én, hogy finom pihe-puha bőrt szeretnénk és csodásan kívánatosak lenni, de könyörgöm, azért fürdök, hogy tiszta legyek. A puha bőr csak a ráadás.
Szóval nagyon nagy bukás volt ez a termék, pedig a Nivea többi termékét (a tusfürdőket is) nagyon szeretem.




A másik termék egy hővédő spray a Schwartzkopf-tól: Got2b Guardian angel. Nem az a bajom, hogy nem védi a hőtől a hajam, bár ezt ellenőrizni nem igen tudom, így abban a teljesítményében bíznom kell.
A bajom az, hogy már évcsilliárdok óta egy olyan hővédőt keresek, amit göndörítéshez is ajánlanak. Mert van nekem hővédőm kérem szépen, csak éppen ha befújom vele a hajam és aztán begöndörítem, akkor öt perc után elmúlik a göndörség, és mit sem ért a munkám, mert a spray miatt kirúgja magát a hajam és újra egyenes lesz. Ennek pedig sok értelme nincsen. 
Erre a flakonra pedig rá volt írva, hogy göndörítésre is ajánlott. Juhhú gondoltam én, minden meg van oldva... boldogság van. NA, nincs. Ugyanaz a trutyi mint a másik, nem bírja a göndör fürtöket. Ez van, de akkor ne tessék ráírni!
El fog fogyni, mert majd hajvasaláshoz elhasználtam, csak éppen nem erre a célra vásároltam, szóval nálam ő is megbukott. Szegény :( 



Szóval ennyi lett volna. Nektek van ezekkel a termékekkel valamiféle tapasztalatotok? Hansználtátok már valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése