2013. március 20., szerda

Jókedv csináló

Sziasztok!

Jöjjenek a szokásos heti jókedv csináló képek!


Nagyon szeretem a macskákat, és a kiscicák különösen mókásak és aranyosak.
Néha amikor a telken születnek kiscicák, akkor hahotázva nézzük őket, hogy mit tudnak kavarni...
Nagyon édesek.


Jó úton haladok, jelentem már hegyet is tudok mászni benne. 
(lejönni meg seggen szoktam :D)


Igen, jók is azok a csajos esték!


Néha nyáron csak a pilláimat festem ki, és úgy szeretem, ha hangsúlyosak és hosszúak.
Persze ehhez a megfelelő spirált is meg kell találni.


Nagyon szeretem az új könyveket.
Amikor a saját példányom azt különösen, de egyébként nagy könyvtárba járós vagyok.


Ez már hamarosan aktualitását veszti, de azért még pont belefér. :)


Igen, most a pasztell színek a kedvenceim! 

Szép estét nektek lányok! 




4 megjegyzés: