2013. március 12., kedd

Sleek sminkek

Sziasztok lányok!

Megígértem, hogy a tesztelés mellett sminkeket is hozok nektek a Sleek palettával elkészítve.
Itt is vannak, nézzük!

1. Selyemfény 




2. Matt natúr


3. Matt alkalmi



1. Belső szemzugba az Organza
A szemhéjra a Gatteau
Mélyítővonalba a Gift Basket
Külső V-be pedig a Glitz került

2. Belső szemzugban a Bow árnyalatot használtam
Az egész szemhéjra a The Mail került
Mélyítővonalba pedig a Boxed

3. Belső szemzugba a Bow
Majd az első harmadba a Pamper
A maradék kétharmadra pedig a Ribbon
Mélyítővonalba a Wrapped up
És végül a külső V-be a Noir
(ez a legbonyolultabb és legnehezebben elkészíthető)


Hogy tetszik? Ismeritek a palettát?


6 megjegyzés:

  1. Nekem a kedvenc palettám. Semmit nem használok ennél gyakrabban! :) A Legtartósabb, legpigmentáltabb az összes közül ami használni szoktam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, megértem, hogy miért szereted te is ennyire :)

      Törlés
  2. Imádom, nekem még a gofris verzió van meg, és azért is szeretem, mert pirosítónak és highlighternek használható színek is vannak benne, így más nem is kell :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is pirosítottam már vele ;) Nagyon jól összerakott kis paletta...

      Törlés