2013. április 23., kedd

képkedd

Sziasztok!

Tudom, tudom eltűntem. Már megszokhattátok. :D
Ezen a héten még lesz egy komolyabb, személyesebb hangvételű bejegyzés, de a képes kedd nem maradhat ki. Így ma ezt kapjátok :P

Ezt már ismeritek... Mindig van valami finomság a képek között.
Nagyon szeretem! 


Nem bírom elviselni, ha egy filmnek, ami végig jól alakul nem jó a vége.
(persze a drámák más pakliba tartoznak)


Nagyon megnyugtat, ha valaki játszik vagy babrál a hajammal. 
Igen, fodrászhoz járni is imádok! 


Na, ez az ,amit csak akkor érzek, amikor már nyár közepén eszméletlenül szép aranybarna a bőröm, és ilyenkor nem is szoktam alapozót használni, csak szempillaspirált és már mehetek is.


Végre! Jön a szandálos idő!!!


Én már vettem is pár új darabot a nyárra, ruhákat és szoknyácskát is! ;)


:) Csodás! Végre itt a tavasz és a szép idő! (:


Hogy telt a hetetek?






3 megjegyzés:

  1. Jaj, ez mind igaz rám is, és ha minden jól megy, a jövő hónapban kis shopping is sikerül majd :-)

    VálaszTörlés