2013. április 6., szombat

Márciusi kedvencek

Sziasztok!

Újra eltelt egy hónap, csak jönne már a jó idő... :)

Megmutatom a márciusi kedvenceket!

Az első kedvenc a Garnier golyós korrektora szem környékre. Nagyon jól lehúzza a duzzanatot és jó a fedése is, eleinte picit irritálta a szememet, de hamar hozzászoktam. 
Reggel kiváló a hatása, hiszen a feldagadt és karikás szemekkel nagyon hatékonyan felveszi a harcot.
Mindenkinek ajánlom!

Igen, ez most az eredeti BB. Mivel az olajmentes kifogyott és az eredeti is megvan, így gondoltam addig használom, amíg még ilyen hűvös az idő, olyankor nem lesz zsíros a bőröm tőle. Tényleg egész jól teljesített, de újravásárolni a nagy testvérét fogom, az olajmentes változatot.


Márciusban ő volt terítéken. Nagyon finom illata volt, szerettem! Mintha egy rumos teapartyn lettem volna. Vicces volt vele fürdeni és a tubus is nagyon kedvemre való volt.

Igen, nagyon nagyon szeretem ezt a fajta meleg szendvicset, és sokszor készítettem magamnak reggelire. Húú, nyamm! Készítsétek el!


Itt a videó!


Nem sokszor bűnözök, de eben a hónapban egy párszor ment a chips evés.
Ez a kedvencem. Sajnos :D


És már a 12. kötetet nyúzom. Imádom! 
Sookie lassan tényleg a példaképem lesz!


Tudom. Tinilány. De nem tehetek róla, nagyon szeretem az ilyen semmi filmeket. Kikapcsolna, szórakoztatnak és még Mileyt is szeretem :)


Kedvenc zene: 
(igen, megint Miley, de csak a videóban)


Nektek mik voltak a márciusi kedvencek?



6 megjegyzés:

  1. Nekem nem jött be golyós korrektor nagyon szárítja a bőröm és kiemelte nagyon durván a mimikai ráncokat a szemem körül.. (pedig még 24-se vagyok, de kb 35-nek néztem ki tőle :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjajj. Nekem nem volt ilyen problémám tőle. De találtál valami mást helyette ami bevált?

      Törlés
  2. Életem egyik legjobb tusfürdője ez a balea Young, van belőle pótpéldányom is, mert IMÁDOM :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem őket! :) Nagyon egy hullámhosszon vagyunk :P

      Törlés
    2. Igen, úgy tűnik, úgyhogy a LOL is felkerült a listámra :-)

      Törlés
    3. Ennek örülök, hogy tudok olyat mutatni, ami felkelti az érdeklődésed! :)

      Törlés