2013. május 6., hétfő

Április kedvencei

Sziasztok lányok!

Eszméletlenül repül az idő... :/

Nézzük, mik voltak az áprilisi kedvencek nálam.

Ebben a hónapban az új szerzeményemet használtam a legtöbbet, és nagyon szeretem!
Szép!



Igen, a szívem szakad, de kiolvastam mind a 12 részt és ki tudja, mikor vagy egyáltalán lesz-e folytatás.
Nagyon remélem!


Ezt muszáj volt elolvasni, kb. 1 hét alatt sikerült is. 
Jó volt, de más mint a sorozat.


Ebben a hónapban a brazil mango volt soron, isteni nyári illata van, szerintem ebből még betárazok.


És ezt mindenkinek kötelező megnéznie!
Django!




Nektek, mik voltak a kedvencek?




8 megjegyzés:

  1. Huuu én is ki fogom próbálni a Mangosat, én most a Relaxosat vettem meg, annak is isteni illata van :) A Carrie Diariesből én csak a sorozatot kezdtem el nézni, és azt hittem, hogy majd milyen béna lesz, deeeee valahogy mégis tetszik, akárcsak a Django, na hát abba teljesen beleszerettem, jó film :)
    Szintén Baleás a barna hajra való sampon, meg az erdei gyümis kézkrém, nekem most ezek is nagy kedvencek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj a Carrie diaries nekem is nagy kedvencem lett! Most majd a gengszterosztag jön filmben. ;)
      Mindenképpen próbáld ki, mert hihetetlenül jó vele fürdeni!
      Uhh, és a sampont pedig én próbálom ki! :P
      Köszi a tippet! ;)

      Törlés
  2. A tusfürdő nekem is megvan, de arra vár, hogy kifogyjon két narancsos. A könyveket felírom magamnak, van kis olvasólistám ajánlások alapján :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van narancsos, szerintem az lesz a következő, amit kipróbálok, bár most vagy 6 tubussal van itthon (múltkor akciós volt a dm-ben).
      A True Blood nekem hihetetlenül tetszett, a Carrie pedig nagyon aranyos volt. Ajánlom! ;)

      Törlés
    2. Ó, ha tudnád, nálam hány flakon vár kipróbálásra... Imádom az illatokat, és mivel hangulatfüggő, hogy mit használok, legalább 4 féle van mindig a kád szélén :-D

      Törlés
    3. Én egyszerre csak egyet használok, aztán jöhet csak a következő, ha az kifogy. Kicsit fura vagyok, de nem szeretem, ha egyszerre többféle van használatban.

      Törlés
  3. Ha szereted a Brazil Mangóst, a Grapfruit verziót imádni fogod! Nálam legalább is így volt:) Ráadásul mintha kevesebb is kellene belőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen kipróbálom, köszönöm szépen a tippet! :)

      Törlés