2013. május 27., hétfő

Könyv ajánló

Sziasztok szépségek!

A mai bejegyzésben könyvet fogok nektek ajánlani: Véger Fibi - SMINK.

Már a könyvesboltban is szemeztem vele, de őszintén szólva 6 ropit azért nekem nem ért meg.
Nagyon szép kiadvány, nagyon hasznos olyan kezdő lányoknak, akik szeretnének igényes és precíz, szakszerű sminket viselni, amit maguknak készítettek. De mivel én ezt a könyvet már kívülről tudom, így feleslegesnek tartottam megvenni.

Viszont! Könyvtár! És igen, bent volt, kivettem, hónapokig olvasgattam, nézegettem, nagyon szerettem és örülök, hogy egy kis ideig a gazdija lehettem, mert tényleg nagyon szép.
Ha valaki rászánja a pénzt, nem fog csalódni, és a kezdőknek tényleg a bibliája lehet.

Párat fotóztam belőle:


A könyv elején magyaráz, érthető ábrákat mutat és elmondja kinek mi az előnyös.
Beszél az alapozásról, szemöldökről, szemfestésről, rúzsozásról...mindenről ami fontos.




Megmutatja a kontúrozást



a kedvenc



És gyönyörű sminkeket kreál.

Nézzetek bele, vagy vegyétek ki a könyvtárból, egyszer érdemes kézbe venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése