2013. május 21., kedd

Sorozatok - 2. rész

Sziasztok!

A mai téma a sorozatok. Ez a második része a sorozatos bejegyzésemnek, aminek az első részét itt találjátok.

Ez a kupac azokról a sorozatokról fog szólni, amiket elkezdtem nézni, tetszenek, de valami miatt megakadtam vele, és nem értem a végére.
Talán egyszer folytatom őket...

Testvérek:
Nagyon szerettem, sokáig néztem, de a végén már annyi lett benne a drámázás, veszekedés és sértődés-megcsalás-ordibálás-utálkozás, hogy véget vetettem neki. Talán egyszer...egyszer majd újra nézem. 
Egyszer...


Kaliforgia: 
(húú de utálom ezeket a magyar címeket)
Nagyon szeretem, és amint egy picit több időm lesz, folytatom. Jöhet a 4. évad.


Odaát:
Néha belenézek, de sosem fogom folyamatosan nézni, kicsit unalmas számomra.
De a fiúk cukik.


Pletykafészek:
Na ez egy érdekes sztori. Olvastam az összes Bad Girl könyvet, és imádtam őket, 17 voltam, lázadó és nagyon szerettem ebbe temetkezni.
Nem is kezdtem el nézni a tv-ben a sorozatot, csak később úgy 21 évesen.
Nem volt vele bajom, de nem is fogott meg annyira... 
Talán valamikor majd folytatom. 


Született feleségek:
Nem, nem jön be ez a sok kavarás, gyilok, sz*rkeverés.
Régen néztem, tetszett, de a negyedik évad körül tökre elvesztettem a fonalat.


Rúzs és New York:
Na ez az, amit mindenképpen szeretnék egyszer végignézni, mert nagyon tetszik.
Jók a karakterek, annyira nem is balhézós, szóval jöhet!


Van valami tapasztalat, vagy ajánlás?



2 megjegyzés:

  1. Egyiket sem ismerem, de lehet, hogy megnézek belőlük pár részt, hátha... Én is folyamatosan jó sorozatokra vadászom, bár most jól el vagyok látva a Dr. Csonttal. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes belenézned párba, nekem többnyire elnyerték a tetszésemet! :)
      Dr. Csontot nagyon ritkán nézek... azt inkább csak tv-ben néha.

      Törlés