2013. május 13., hétfő

Tavaszi/nyári smink és haj

Sziasztok lányok!

A Sleek palettámat (oh so special) használva összedobtam nektek egy nagyon friss tavaszi/nyári sminket.
Bármilyen rózsaszín és barna árnyalatokkal el tudjátok ugyan ezt készíteni, a lényeg, hogy a festékek mattok legyenek.
A hajamat pedig felcsavartam a göndörítő vasra, mintha kúpvas lenne. Majd kifésültem és lakkoztam. Nagyon egyszerű és gyors is.




Itt még a hajam nincs megcsinálva, de a smink itt látszik igazán jól.
Belső szemzugba matt világos bézs került, 
a mozgó szemhéjra rózsaszín, 
a mélyítővonalba pedig barna.
A számra pedig valami rózsaszín szájfény.
:)






Hogy tetszik?
Nektek mi a kedvenc nyári sminketek?



4 megjegyzés:

  1. Rajtam ma hasonló van, bézs az egész szemhéjon, barnás a mélyítővonalban, és sötétbarna szempillatöveknél, tusvonal helyett. Mind a Mariposa palettából van, jelenleg ugyanis az a táskalakó palettám :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, ez biztos nagyon szép. Igazi hordható mindennapi smink :)

      Törlés
    2. Igen, a tipikus „semmi extra, mégis jó” kategória. Ja, és elfelejtettem beleírni, hogy a harmadik képen gyönyörű vagy :-)

      Törlés
    3. :$ de aranyos vagy! Nagyon köszönöm!

      Törlés