2013. június 22., szombat

Fesztiválozzunk!

Sziasztok lányok!

Ma a fesztiválokról és arról fogunk beszélni, hogy mit vigyünk és mit ne vigyünk...

Nos, a ruhák mindig nagy fejtörést okoznak, hiszen hideg van, meleg van, esik, süt... Ki tudja???
Azt szerintem mindenki el tudja dönteni magának.
Én most inkább a nesszeszerbe való dolgokat szedtem össze nektek, hátha tudok valamit segíteni a pakolásnál...
A lényeg az, hogy a lehető legkevesebbet pakoljuk be, hiszen a felét úgyse fogjuk használni.
Tudom, valaki az egész sminktáskát bepakolja, de én nem, maradnak a drágáim itthon, hiszen a Balcsi-parton úgy sem kell a sok vakolat...
Nézzük!

Arc-haj-testápolás:

Nem tudom elégszer elmondani, hogy kenjétek be magatokat naptejjel! Tényleg nagyon fontos!



A fesztiválokon nagyon nagy a kosz. Por van, meleg van, izzadunk, vagy a Balatonban pancsolunk, mindenképpen meg kell tisztítani az arcunkat naponta kétszer, reggel és este is!
Majd a hidratálásról se feledkezzünk meg.


A smink kendők nagyon hasznos társaink lehetnek.
Ne maradjon ki a táskából!


Tusfürdő!


Én parfüm helyett ezt fogom bedobni a táskába, mert hűsít is, finom az illata és nagyon tartós 


Dezodor!



Sampon és balzsam. Igen, én viszek majd magammal...


Smink:

Én nem fogom túlzásba vinni a sminkelést, de egy BB biztosan velem jön!


Tus, vízálló, ha baromira ki akarom sminkelni magam, de nem vennék rá mérget, hogy használatba veszem.


A számra majd csak egy színezett hidratáló kerül.


Vízálló szempillaspirál


Napszemüveg


És az aktuális könyv!



Kifelejtettem valamit? Ti mit visztek/ vinnétek még magatokkal? Vagy mit hagynátok otthon ebből a listából?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése