2013. június 14., péntek

Heti képek

Sziasztok lányok!

Végre itt a jó idő, most már maradhat egészen szeptember végéig! :P De tényleg!

Jöhetnek a heti képek?

A csini haj jöhet, főleg nyáron foglalkozom ezzel sokat, és a cuki hajmasnik nagyon feldobhatnak egy fonatot.


Itt a jó idő, mehetünk bringázni! Nagyon szeretek!


Kiülni az ablakba, olvasni és közben barnulni is, ez igazán jó elfoglaltság!


Nagyon szeretem a magazinokat, mindig örömmel tölt el, ha egy újabbat nyithatok ki, bár most nem fizetek elő egyre sem, néha azért veszek magamnak.


Ezt nem kell megmagyarázni...


:D én nagyon mókás fejet vágok közben.


A savanyú cukorkák a kedvenceim! Aközben is vicces fejet vágok!



Hogy telik a hét lányok? Mit terveztek hétvégére?

9 megjegyzés:

  1. Ó, ha valaha lesz házam, akkor biztosan lesz benne ablak melletti olvasós sarok/rész. :-) A szempillaspirálos fej nálam is durva :-D

    A hétvégére jön az unokahúgom, ittalvós-lányos napot tartunk, és szerintem kilátogatunk a tatai Sokadalomba is. Emellett vár egy kis munka, na meg a blogra ígért bejegyzések megírása :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyon jónak ígérkezik a hétvégéd! Érezzétek jól magatokat, ne csak dolgozz, hanem pihenj is, és legyen nagyon szép időtök! :)

      Törlés
    2. Köszönjük szépen. Remélem, Neked is jól telik :-)

      Törlés
    3. Jó volt nagyon, voltam ma a Gellért hegyen kirándulni, jól éreztem magam. :)

      Törlés
    4. Jól hangzik. Lesz képes beszámoló? :-)

      Törlés
    5. Hát, ha szeretnéd... még ne is gondoltam rá, pedig fotóztunk ;)

      Törlés
    6. Naná, hogy szeretném! :-)

      Törlés
    7. Akkor jön ;) De előtte állatkertes képes beszámoló... :P
      (mert ott is voltam a héten)

      Törlés
    8. Rendben, nem tiltakozom :-)

      Törlés