2013. június 10., hétfő

Köröm teszt

Sziasztok lányok!

Kicsit megújult a blog, ez most jobban tetszik, frissebb, letisztultabb, jobban egyben van, majd jó lenne, ha visszajelzéseket adnátok róla, hogy mennyire tetszik...

Nos, az elmúlt hétvége elég zűrös volt, az árvíz a mi életünket is kicsit megnehezítette, de reméljük, hogy a nehezén túl vagyunk.

Mivel ezer éve nem volt teszt/szépség/köröm bejegyzés a blogon, így arra gondoltam, éppen itt az ideje!
Így ma egy körömlakk vélemény/teszt bejegyzést hozok nektek.

A kis lakkocska, amiről szó lesz nem más, mint a New York Color körömlakkja Blue L.ita árnyalatban.
Nem szándékoztam ezt a lakkot megvásárolni, de a Rossmannban 350ft volt, így nem tudtam ott hagyni.
És milyen jól tettem! Nagyon szépek a színek, nagyon jól kezelhető és nagyon tartós!

Az ecsete szerintem átlagos, semmi nehézséget nem okozott a lakk felvitele, könnyű vele dolgozni.
Két réteg kell a belőle, de jól fed.
Azt ígéri, hogy könnyen megszárad, de nem. A száradási idő teljesen átlagos.
Viszont a tartóssága! Nekem kb 5-6 napot bír a körmeimen, majd elkezd pattogzani a vége, ilyenkor mosom le. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól bírja, biztos, hogy ezen túl megnézem azt a körömlakkos standot is!

A szín egy aranyos baba kék, pasztell, szerintem nagyon nyárias!
Nézzetek be a Müllerbe vagy Rossmannba, mert tényleg megfizethető áron kapunk jó minőséget, és a választék is nagy!


A képek természetes fénynél készültek.






Próbáltátok már ezt a márkát? Mik a tapasztalatok?

2 megjegyzés:

  1. De gyönyörű babakék! Amúgy szeretem az NYC lakkokat, nagyon jó minőségűek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most a limitált szériával kijött egy nagyon picit, fél árnyalattal világosabb. Arra le tudsz még csapni ;)

      Törlés