2013. június 12., szerda

Nyári szerzemények

Sziasztok lányok!

Voltam a múlt héten vásárolni egy keveset, és arra gondoltam, hogy a nyári kötelező dolgokat berakom ide, hogy lássátok, nekem mik a legfontosabbak ebben az évszakban.

Vettem ezt az essence match2cover korrektort,
már egyszer használtam is, vegyesek az érzéseim, de több tesztelés után majd írok róla bejegyzést a
Rossmannban 900ft körül van.


Csoportkép


1: got2b beach girl mermaid look texturizing salt spray
Juj de hosszú nevünk van... Szóval nagyon szeretnék egy olyan hajformázót, amit ráfújok és áll valahogy a hajam és a természetes hullámokat kicsit felerősíti. Bár a hajam nagyon hosszú, remélem elbánik majd vele és tényleg sellő frizurát varázsol a fejemre. Eredetileg Toni&guy-t szerettem volna venni, de 2800ft-ért vegye meg, aki milliomos, én most ezt 1300ft-ért vettem a dm-ben.

2: Balea summer glam limited edition testápoló, eddig csak egyszer használtam, de nagyon szép, csillámos lesz a bőr tőle és meglepően tartós, nem kopik le. Az illata kicsit tolakodó, de enyhül egy picit felkenés után.
Már 2 hónapja a szekrényben vár a sorára, szóval fogalmam sincs mennyi volt.

3: NYC körömlakk, korall, majd jön a bejegyzés, 500ft volt

4: Avon naptej 25-ös faktor, 1700ft




Mivel ezt a szempillaspirált még nem bontottam ki, így inkább egy ilyen fotót hozok nektek róla, szintén Avon és most egy kétfázisú sminklemosó volt hozzá, a kettő egyben 1500ft volt.

Ennyit szerettem volna venni magamnak a nyárra, be is szereztem őket elég hamar, remélem már nem kell költenem semmire. Persze ahogy magamat ismerem egy-két akciós termék úgy is be fog még figyelni... 

Nektek mik a nyári alapdarabok?

2 megjegyzés:

  1. A hajformázón és a NYC körömlakkon kívül minden megvan nekem is :-) Kíváncsi vagyok, mit szólsz majd a szempillaspirálhoz, nekem nagy kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jövő héten kezdem el használni, majd úgyis lesz róla bejegyzés. :) Eddig egyébként nem volt bajom az Avonos spirálokkal.

      Törlés