2013. június 16., vasárnap

ombre?

Sziasztok lányok!

Már egy ideje azon gondolkodom, hogy befestessem a hajam ombre festéssel.
És mivel a L'oreal kidobta az otthon elkészíthető verziót, így arra gondoltam megcsinálom magamnak. Bár még mindig nem vagyok benne biztos, hogy akarom-e, de mivel nyár van és szünet és mivel ez nem egy örökké megmaradó dolog, mint a tetoválás, végül is miért ne? Ha nem tetszik, úgyis lenő, és ezt nem is kell 3-4 hetente újra festeni. Szóval max. levágatom azt a részt... vagy visszafestem. :D
Ti mit gondoltok, hogy állna?
Szeretitek az ombre festést? Nektek tetszik?




Nos, vélemények? Tanácsok?

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, de kevés a szépen elkészített verzió belőle. Szerintem Neked jól állna, mert menne a természetes színeidhez, na meg elég hosszú hozzá a hajad :-)

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszönöm a véleményt, jól esik!
    Igen, én is az elkészítéstől félek, de majd nézek videókat, már találtam is egyet:

    http://www.youtube.com/watch?v=M-yEE0bRwNI

    Talán ezek majd kiokosítanak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, a Youtube a barátunk :-)

      Törlés
    2. Bizony ;) Na azt hiszem a sok levél rávett a festésre, akkor majd jön a beszámoló is :)

      Törlés