2013. június 24., hétfő

On and on Bronze

Sziasztok leányok!

Mint már azt említettem lelépek egy kis időre, holnap hajnalban indulok és vasárnap térek haza. Jól kifogtuk az időt, majd korizunk a Balcsin... :D

De előtte itt a bejegyzés, a mai, most valószínűleg úgy sem tudok írni (bár megpróbálok egy bejegyzést időzíteni csütörtökre, még soha nem csináltam ilyet, remélem sikerül).

De a mai bejegyzés a smink és teszt lesz a Maybelline color tattoo On and on Bronze árnyalatával a főszerepben.

A csomagolás nagyon korrekt, csavarós műanyag fedővel zár, egy kis üveg tégelyben van a termék.
Az üvegcse jól zárható, tehát a benne lévő krém állagú szemfestéket nem engedi kiszáradni.
A műanyag kupakon van feltüntetve a név és az információk.


Az üveg alja átlátszó, a felirat ezüst és a termék színe látszik. Jópofa, szép.



És íme a smink vele:
Nem szoktam sok dolgot tenni, alapozás után a szemhéjamra is teszek egy alapot, majd ujjal felviszem a color tattoo-t. A széleket elsatírozom egy tiszta pufi ecsettel, a szemzugba világos szemhéjfestéket rakok, tusvonal, spirál, pirosító és mehetek is.
Nagyon szeretem a terméket, mert tényleg pikk-pakk elkészülök reggelente és nagyon tartós a szememen. Jó a 24 óra egy kicsit túlzás, de 14-15 órát szerintem simán kibír! (Legalábbis az én szemeimen).
Az ára sem olyan nagyon vészes, 1800ft körül mozog, én fél áron vettem a Glamour napokon.
Nagyon szeretem, sokszor nyúlok hozzá, mert egyszerű és mutatós.

Eleinte bevallom nem értettem, mért zengenek ódákat róla, de mióta megvan én is csatlakoztam a zengőkhöz. :D
Meg kell venni, ki kell próbálni és rögtön bele is fogtok szeretni!
Szuper.
Az egyetlen negatívum, hogy nálunk elég kevés színben lehet kapni, amit nehezményezek is rendesen...








Ti ismeritek? Szeretitek?
Hogy tetszik a smink?



2 megjegyzés:

  1. Ismerem, és szeretem. Az utolsó kép kedvenc Rólad! Amúgy ne bánd az időjárást, én évek óta ilyen időben nyaralok a Balcsin. Sok könyvet vigyél, hogy sokat olvashass, és nagyon kipihenten térsz majd haza :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, jól esik a dicséret! :-)

      Sajnos most ez nem lesz megoldás, mert fesztiválozni megyek, sátorban fogok aludni és múmia lesz belőlem! :D

      Törlés