2013. július 12., péntek

Balatoni szerzemények

Sziasztok!

Már említettem az egyik előző bejegyzésben, hogy voltam a Dm-ben Balatonalmádiban. Hihetetlen, hogy olyan termékek vannak, amiket otthon még csak véletlenül sem lehet kapni...

Mivel nincsen nálam fényképező gép így az internetes képek lesznek előnyben, mint már oly sokszor :)

A Garnier koffeine-es korrektorát már karácsony óta használom, és nagyon szeretem! Tényleg csodákra képes. Az egyetlen negatívum, hogy a csomagolás nem átlátszó, és így nem tudom, hogy még mennyi termék van a tubusban.
A Roll-on eredeti ára nagyon borsos, 3200 ft. Az első tubust anyukámtól kaptam egy BB krémmel összecsomagolva, és nagyon örültem neki!
Most vettem egy újabb dobozzal, mert a Dm-ben fél áron volt, 1599 ft-ért jutottam hozzá, bűn lett volna otthagyni. :)


Vettem egy új körömlakkot is, az Essence hello marshmallow! árnyalatát.
Nagyon csinos! Remélem jól fog teljesíteni!
599 ft volt.
Egyébként nagyon örültem a Dm-ben az Essence állványnak, igaz csak egy van belőle, de jobb, mint a semmi ;)


És végül, amivel még sosem találkoztam Budapesten egy Dm-ben sem, a Balea Nasch Katze tusfürdő. 
Nagyon cuki a csomagolás, és hihetetlenül finom cseresznye illata van, akciósan 230 ft-ért jutottam hozzá.



Használjátok valamelyik terméket?
Szeretitek őket?



1 megjegyzés: