2013. július 10., szerda

Heti képek

Sziasztok!

Jól beígértem, hogy írok jó sokat... Jófej vagyok! Az történt, hogy elromlott a laptopom töltője, és így gép nélkül voltam egy pár napig. Ma jutottam hozzá megint, és így ma jelentkezem a bejegyzéssel.

A híreim a következők: ma bent jártam a dm-ben, Balatonalmádiban, és jelentem a Maybelline Color Tattook között bizony ott volt az a bizonyos Rose Gold árnyalat! Tudom, hogy sokaknak arra fáj a foguk/szívük, szóval ha arra vágytok és van lehetőségetek, akkor itt meg tudjátok vásárolni. Bár most a Maybelline Facebook oldalán azt olvasom, hogy július 20.-tól elérhető lesz nálunk is! Gondolom mindenhol!!
 Nekem a következő Color Tattoo színem a Mauve Crush lesz, csodás lilás-kékes-ezüstös árnyalat. Nekem ez nagyon bejött, ajánlom minden kezdő és haladó sminkkedvelőnek!

Szóval újabb hét, jöjjenek a képek, és ígérem... mostantól többször jelentkezem!

Nem kell ezt kommentálnom, ugye?


IMÁDOM a passzentos farmerokat.


És a mozis estéket is!


Nagyon jó látni egy boldog baba vigyort!


A nyár a minden!


És a betárazott könyvek engem is várnak


Igen, sminkből ugye sosem elég. Ugye???
Ugye???



Mik a ti kedvenceitek?

2 megjegyzés: