2013. július 3., szerda

Júniusi kedvencek

Sziasztok!

Hazaértem a nagy Kalandról, és majd jönnek a beszámolós bejegyzések, de most a júniusi kedvenceimet szedtem össze nektek!

Szóval a június maga volt a KEDVENC! A hónap elején vége lett a sulinak, majd külföldre ruccantam ki, voltam az állatkertben is és a múlt héten közel egy hétig Zánkán voltam az EFOTT fesztiválon.
Ez mind-mind felejthetetlen volt! Köszönöm június!

Ebben a hónapban ez volt az aktuális és a kedvenc is! Biztosan beszerzek még belőle, mert imádtam! Számomra igazi nyári illat volt! Frissítő és üde.


Nagyon szeretem ezt a testápolót, főleg napozás után, mert magas a víztartalma, nyugtatja a bőrt, isteni az illata és az ára is elfogadható.


Nagy barátom volt ez az Avon krém, zsíros és kombinált bőrre van és szépen rendbe hozta a leégett orrocskámat...


Nagy barátom volt a frissen beszerzett color whisper is. Csodákra képes!



És a Color Tattoo is!


Már most hiányzik az ingyen Tuc. Az a napi másfél tonna amit megettünk Efott-on.


Sajnos nem jutottam a végére. Nem szokott velem ilyen előfordulni, de most annyi minden más program volt, hogy erre nem jutott időm. De nem bánom, majd kiveszem még egyszer a könyvtárból.
A feléig eljutottam és addig nagyon tetszett!


<3



Erről már külön bejegyzés is volt, azóta ez a csengőhangom is!




Nektek hogy telt a június? 

Mik voltak a kedvenceitek?



2 megjegyzés:

  1. Azért a Color Tattoo-ért kicsit irigy vagyok... Napi másfél tonna TUC? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Color Tattoo nekem is véletlen volt, megláttam és megszerettem.
      Igen, a TUC, ingyen osztogatták a fesztiválon, ez volt AZ élelem... :D

      Törlés