2013. augusztus 3., szombat

Könyvmoly

Sziasztok kedveskék!

Tudjátok, időről időre beillesztek egy könyves/olvasós bejegyzést, hogy miket olvastam és miket ajánlok nektek :)

Az elmúlt hónapban sok alkalmam volt könyvezni, íme a kedvencek és az ajánlatok:

Könyvtárazások során bukkantam rá  a Vámpírnaplók a kezdetek/ Stefan naplója című kötetekre, ami a sorozat előtti életet meséli el, jó olvasni, miként kezdődött az egész, milyen volt a két testvér kapcsolata és hogyan ismerkedtek meg például Lexi-vel.
Már a harmadik részt is kiolvastam, nagyon élveztem belemerülni a vámpírok világába és kíváncsian várom a negyedik részt.
Egyébként azért kezdtem el nézni a sorozatot is, mert elolvastam ezeket a könyvecskéket.




Ez a könyv szerepelt a júliusi kedvencekben, nagyon romantikus, nagyon olvasmányos erre is a könyvtárban akadtam rá. Érdemes elolvasni, aranyos-szirupos.


Szintén könyvtár, szintén romantika egy kis Párizzsal. Akkor jöhet!
Aranyos, kritikus, vicces. Ajánlom, főleg szingli  lányoknak, remény mindig van! ;)


Régen amikor még kicsi tini voltam, najó nem is olyan kicsi 17 éves, ajándékba kaptam a Bad Girl könyveket. Utána sorozat lett belőle -Gossip Girl-, amit eleinte nem is néztem, mert zavart, hogy nem egyezik a sztory.
De a könyveket IMÁDTAM. Aztán a 7. könyvnél abbamaradt a kiadások áradata, de most...


megtaláltam a 8. kötetet, csak már Gossip Girl néven. Remélem tényleg ez a folytatás. És 500 ft volt az Ulpius boltban a Mammutban.
Nagyon örültem neki!


Azért is örültem, mert minden vásárlás mellé ajándékoznak egy Vass Virág könyvet, így két könyv gazdája lettem, és csak 500 ft-ot fizettem! 
Imádom őket!


És másnap újra arra jártam, és ezt a könyvet (amit sajnos csak félig tudtam kiolvasni, mert a könyvtárban már nem állt módomban hosszabbítani) 300 ft-ért vettem meg. :O 
Az király!
Egyébként aranyos, kíváncsi vagyok a végére. Ennyiért nem hagyok ott könyvet, ha tudom, hogy az első fele jó.



Egyébként a Mammutban mindig van akciós pult, 300-500-1500 ft-os könyvekkel, plusz mindig van 2+1 vagy 1+1-es akció, és 1000ft feletti vásárlás esetén pecsét jár a gyűjtőfüzetbe és 10 pecsét után ajándék könyv jár, amit a kedves olvasó választ ki magának!
Szuper, nem?

Olvassatok lányok! Azt tényleg nem lehet megunni.

Ismeritek valamelyik könyvet? 
Szerettek olvasni?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése