2013. augusztus 27., kedd

Külföldi szerzemények

Sziasztok!

Tehát a négynapos ünnep alatt én nem voltam itthon, külföldön voltam, és bizony megint csalódottan látom, hogy mennyire le vagyunk maradva a nyugati országokhoz képest mind ruha/divatban és smink terén is.
No de amikor alkalom adódik, akkor olyan boltokba térek be, amik itthon nincsenek. Így jutottam most el a Forever21-ba. :O ÁÁÁÁÁ!!! És igen, bizony felsikoltottam, mint Agnes az egyszarvút megpillantva, hogy:
Nézd ott egy Forever 21!!! Olyan jó, hogy belehalok! És persze kibuliztam magamnak, hogy bemehessek.
De még mennyire, hogy megérte!

Vettem egy csodás mesés sminkpalettát (nem lehetett kihagyni) és egy nyári rucit.
Az árak nagyon barátiak. Olcsóbban vásároltam kint euróval! mint itthon bármelyik boltban: H&M, Zara, Bershka elbújhattok, mert egy 4 szintes divatházban bóklásztam, és sokkal olcsóbb volt minden, mint ezekben a szutykokban itthon. (Á, most persze csak dühös vagyok, mert itthon ott vásárolok, ami van.) Itthon a Mango a kedvencem.

Aztán bementem egy DM-be is, és egy kicsit ott is zsákmányoltam. A ruháról nincsen képem, és online sem találtam meg, de majd úgyis lesz outfit bejegyzésben.

Jöjjenek a fotók:
Tehát itt a csoportkép (elnézést, kicsit homályos lett)


Forever 21 - sminkpaletta


DM - én ecsettisztítónak fogom használni


DM - Essie lakk, a kis szerelmem <3


DM - P2 rúzs



Mindenről lesz teszt, bejegyzés.

Hogy tetszenek? Ismeritek valamelyik márkát?

2 megjegyzés:

  1. Hihi, én is ecsettisztításra fogtam be az ilyen arctisztítómat, kisfejűekhez ideális, de a sütőkesztyű még királyabb. A palettáról pedig követelek sok-sok közeli képet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, tényleg a sütőkesztyű! Na, az is be lesz szerezve a nagy ecsetekhez. Jönnek a képek, amint kicsit derűsebb lesz az idő, és megfelelőek lesznek a fényviszonyok :) Lesz vele smink is! :-)

      Törlés