2013. szeptember 21., szombat

Aktuál

Sziasztok mazsolák!

Ne haragudjatok, hogy nem jelentkeztem, de elég nehéz időszakon megyek keresztül. több dolog is van, de elkezdtem dolgozni, amit imádok, de azért furcsa, hogy minden nap be kell járni, és eléggé elfáradtam az első két hétben, de megmondom őszintén, hogy iszonyatosan hálás vagyok a lehetőségért, és nagyon élvezem. Na, szeretem amit csinálok!
Viszont most belém bújt valami vírus, vagy nyavalya, szóval megpróbálom megelőzni ezt a bajt és otthon kúrálom magamat, c vitamin, torokfertőtlenítő és sok tea, de akkor is. Na, mért nem mehetek kicsit vásárolni vagy sétálni a városba?? De nem merem megkockáztatni, nem lehetek beteg.

A lényeg, hogy vettem két új körömlakkot, még nem próbáltam őket, de megmutatom a kis drágákat:

Szóval itt az ősz, és készülök egy kis őszi-szín csodával. A munkába a nude lesz a hű társam, nem szeretnék feltűnő színeket viselni ott, de a hétvégéken jöhetnek a csodák.
Szerintem ez a két szín együtt is nagyon jól mutat, szóval ők jöttek velem.
Remélem a minőségükkel is elégedett leszek, az áruk 1000ft alatt volt, kíváncsi vagyok.



Nevük nincs a drágáknak, szám jelzi az árnyalatot.








Ti ismeritek ezt a fajta lakkot? 
Bevált nektek?

Puszi :)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon tetszenek ezek a színek! Megnézem majd az állványt, mert még nem láttam őket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi ősz (bár nem szeretem, de ha ezzel jobbá lehet tenni, akkor na jó, beadom a derekam). Jó nézelődést! :)

      Törlés