2013. szeptember 24., kedd

Heti képek

Sziasztok srácok!

Ma milyen szép idő volt! Úgy örültem neki! :)
Remélem a heti képek is alkalmazkodnak majd a jó időhöz, megpróbálom ám úgy rendezni őket ;)

Itt van az ősz, jönnek a zárt cipők, na de az nem azt jelenti, hogy nem lehet csini! 


Szerintem a világítás minden évszakban hangulatos. Nyáron azért mert nyár van, télen azért, mert tél.


Na, erre most nagy szükségem lesz...


Talán a festés/rajzolás is kikapcsol majd egy kicsit ;) 
Próbáljátok ki, tényleg jó buli!


Ez mindig aktuális!


ÚÚ, régen anyukám minden nap megkérdezte, "és mi volt a suliban az ebéd?"
És imádtam a dínós húst...


És szeretem a szépen vasalt hajat is. 
Sajnos mostanában nem volt rá időm, de majd most!



Hogy telik a hét lányok/fiúk? 
Hogy viselitek az őszt?



2 megjegyzés:

  1. A barátokkal való beszélgetést kombinálnám a sminkeléssel, hiszen a beszélgetés közben akár meg is szépíthetem az adott barátnőt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, én még nem nagyon sminkeltem senkit, 1x próbáltam, az jó lett, de mindig bátortalan vagyok...

      Törlés