2013. szeptember 10., kedd

Home-decor

Sziasztok!

Hírek: Ettől a héttől elkezdtem a munkámat, jelentem felnőttem, és dolgozó jeány vagyok :D ezért picit kevesebb időm lesz fotózni, de remélem a bejegyzésekre ugyan annyi időm marad, szóval aggodalomra semmi ok. :)

Most pedig, mivel már most nagyon fáradt vagyok jöjjenek pihentető és párnás képek:

Ó, az a padló! Azok a párnák!


El tudnék aludni ezekben a babaszobákban 


Kell ezt magyaráznom?


Szép, tiszta színek, kényelem.


Oké, azonnal szeretnék egy ilyet! Ez tiszta buli!



Ti hogy vagytok ezzel?

2 megjegyzés:

  1. Az első és az utolsó kép ÁLOM! Nagyon tetszenek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azok a kedvenceim! Ezért lettek az első és az utolsó... keretbe foglaltam a bejegyzés képeit a kedvenceim közé :D

      Törlés