2013. október 26., szombat

Drogériás szerzemények

Sziasztok!

Megmutatok egy pár új, többnyire akciós terméket, amiket a DM-ben szereztem be...
A tesztelésre és a bejegyzésre még várni kell, de remélem beválnak ;)

Tehát mindig megnézem az akciós állványt a DM-ben, mert ugye tusfürdőre meg arclemosóra mindig szüksége van az embernek.
Így találtam rá ezekre a termékekre is. 
A körömlakkon kívül /ami szerelem volt első látásra/ minden akciós volt.


Ő a nem akciós termék, de így is egész jó áron jutottam hozzá, 499ft volt.
Szuper, és nagyon csini!


Ezt a ceruzát a Manhattan állványon pillantottam meg fél áron.
 A vízvonalra mindig világos színeket használok.
A Pastell Pretties kollekció tagja, és halvány rózsaszín, nagyon visszafogott színe van.


A két tusfürdő is rám várt. Először csak az egyiket akartam megvenni, de annyira jó árban voltak.
És itthon vettem csak észre, hogy az eredeti ára nem 799ft, hanem 1599ft volt!
Szuper, nem?


És a híres-neves L'Oreal micellás víz, amihez pedig 1799ft helyett 1399ft-ért jutottam hozzá. 
Remélem jó lesz, és beválik.



Ti vettetek mostanság valami új kincset?
Akciós terméket?



2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok neked, hogy fog tetszeni az Essence lakk, nem vettem meg mert nem győzött meg képek alapján, aztán lehet a tiéd meg fog :D
    No türelmesen várom a teszteket :D minden érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de aranyos vagy! Remélem én majd meggyőzlek (és, hogy tényleg beválik)! Jön hamarosan! ;) Az összes teszt :D

      Törlés